piątek, 14 czerwca 2013

Różowo neonowo..



,,Nie rezygnuj ze swojej rzeczywistości przez fikcję kogoś innego"



Dzisiejszy set jest inny. Przynajmniej starałam się żeby tak wyglądał. Pytanie czemu? Bo w końcu do stylizacji użyłam czegoś o mocnym, intensywnym wręcz neonowym żarówkowym kolorze. Muszę przyznać, że kiedy pierwszy raz zobaczyłam tą sukienkę nie byłam do niej przekonana. Jednak po przejrzeniu zdjęć z wczoraj utwierdziłam się, że jej zakup był dobrą decyzją.















Sukienka - H&M
Naszyjnik - Stradivarius



Bocieek

7 komentarzy:

  1. piekna sukienka, czy to aktualna kolekcja? a skad okulary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka niestety nie jest z aktualnej kolekcji :( Okulary h&m :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka ;)) zapraszam na mojego nowego bloga http://loveandvanillascent.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń