środa, 22 maja 2013

Koronkowelove..





,, Momenty w których łamie nam się głos, należą do najważniejszych."


Dziś bez zbędnego rozpisywania. Staram się dobrze spożytkować każdą minutę gdyż sesja zbliża się wielkimi krokami. Co za tym idzie? Oczywiście nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Po sesji jak każdy z nas doskonale wie, są wakacje więc w końcu będzie można złapać oddech i trochę odpocząć od stałych obowiązków.


Dzisiejszy set to przede wszystkim spódnica o długości maxi wzbogacona rozcięciem na boku. Muszę przyznać, że długo szukałam takiej która by mnie urzekła. Ostatecznie padło na klasyczną, czarną z H&M. W połączeniu z pudrową koronkową bluzką i baletkami jest idealna na wiosenne spacery.

















Naszyjnik - Stradivarius
Bluzka - Zara
Spódnica - H&M
Bransoletka - Lilou.pl
Baletki - H&M
Torebka - Zara 



Bocieek

4 komentarze:

  1. Podoba mi się to, że Twoje stylizacje nie są przekombinowane, a i tak zawsze wyglądasz dobrze (:

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się dłuuugo kogo mi przypominałaś i już wiem KAMILĘ BAAR :) prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz nieziemsko bardzo mi się podoba :) z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń