piątek, 31 maja 2013

Tłoczone róże..





"Tak naprawdę nie potrzebujesz kogoś, kto cię dopełni, tylko kogoś, kto w pełni cię zaakceptuje."


Muszę przyznać, że narobiłam sobie nieco zaległości i nie bardzo wiem co się dzieje. Ostatnie dni niemal nie bywałam przy laptopie. Wolny czas wolałam spożytkować na świeżym powietrzu spotykając się z bliskimi mi osobami bądź nauką do obecnej już sesji. Ale spokojnie w końcu długi weekend się powolnie kończy (niestety) tak też ja równie powolnie wracam do żywych. Dzisiaj wraz z moim Lubym wybraliśmy się do kina na "Szybcy i wściekli 6" zdecydowanie polecam!

Zdjęcia które dziś pokazuję, były zrobione we wtorek kiedy pogoda w stolicy nie rozpieszczała. Stąd m.in. jeansy i bluzka z długim rękawem. W secie zdecydowanie w oczy najbardziej rzuca się bluzka z tłoczonymi różami. Do uzupełnienia zestawu wybrałam okrągłą torebkę na złotym łańcuszku i czarne klasyczne szpilki. Całość tworzy idealny look na spotkanie ze znajomymi bądź randkę z ukochanym.
























 Ramoneska - Zara
Bluzka - romwe.com
Jeansy - Pull&Bear
Torebka - Top Secret
Szpilki - Zara
Bransoletka - Lilou.pl



 Bocieek

8 komentarzy:

  1. Kiedy kupiłaś bluzkę? Bardo mi się podoba, ale nie mogę znaleźć na stronce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że już sama nie pamiętam kiedy, jednak radzę poszukać na allegro tam często są identyczne :)

      Usuń
  2. Bardzo przyjemnie oglada sie Twoje zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia, tylko zdecydowanie ich za dużo. Przejrzałam resztę bloga i masz wg świetny gust, mój typ;). Tylko dużo zdjęć podobnych, odwracających uwagę od ciuchów i Ciebie, a krzyczących "jeszcze tu fajnie wyszłam!!!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ilość zdjęć często zależy od tego ile mam czasu na dodanie wpisu, czasem po prostu otwieram folder kopiuje całą zawartość i je dodaje, dlatego faktycznie może to wyglądać tak jak napisałaś :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się Twoja bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta bluzka, poluję na nią od dawna, ale faktycznie na Romwe jej nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń