środa, 8 maja 2013

#tulipany




Cudowny zapach kwiatów, mocne promienie słońca no i śpiew ptaków.. aż mam wrażenie, że wiosna zamienia się od razu w lato by odkupić winy za tak przeciągającą się zimę. Dziś wybrałam się na długi spacer, po drodze dojrzałam drogę usianą tulipanami i aż nie mogłam się powstrzymać by nie zrobić zdjęć. Nie wiem czy kiedyś pisałam ale moje ulubione kwiaty to właśnie tulipany! No tak i teraz już wszystko jasne, czemu nie mogłam się powstrzymać (:

Dzisiejszy set jest idealnie dopasowany do popołudniowej pogody. Lekka i zwiewna spódniczka w pastelowym miętowym kolorze o długości mini, do tego oczywiście biała koszula bez rękawów. Brak szaleństwa z dodatkami. Jedynie naszyjnik zwany potocznie "obrożą" i zwracające na siebie uwagę kolczyki w kształcie sowy.

















Naszyjnik - Mohito
Koszula - Bershka
Spódnica - Pull&Bear
Balerinki - H&M
Bransoletka - Lilou


 Bocieek ♥ 

5 komentarzy: